Työssäoppiminen Lilja

tiistai 6. joulukuuta 2016

30.11.2016 työssäoppiminen 4.5h

Työt alkoi 11:30 ja loppui 4:00 olimme jakamassa lahden keskustassa

Lähettänyt Unknown klo 11.54
Kohteen lähettäminen sähköpostitseBloggaa tästä!Jaa X:ssäJaa FacebookiinJaa Pinterestiin

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Uudempi teksti Vanhempi viesti Etusivu
Tilaa: Lähetä kommentteja (Atom)

Tietoja minusta

Unknown
Tarkastele profiilia

Blogiarkisto

  • ►  2017 (63)
    • ►  joulukuuta (15)
    • ►  marraskuuta (19)
    • ►  lokakuuta (11)
    • ►  maaliskuuta (13)
    • ►  helmikuuta (5)
  • ▼  2016 (23)
    • ▼  joulukuuta (8)
      • 9.11.2016 4,5h
      • 2.12.2016 työssäoppiminen 4.5h
      • 11.11.2016 työssäoppiminen 4.5h
      • 4.11.2016 4.5h
      • Itsearviointi
      • 1.12.2016 työssäoppiminen 4.5h
      • 30.11.2016 työssäoppiminen 4.5h
      • 25.11.2016 työssäoppiminen 5h
    • ►  marraskuuta (14)
    • ►  elokuuta (1)
Teema: Mieletön malli. Sisällön tarjoaa Blogger.